Öğretmen Tanıtımı(Gonca ALTAN-Şehit Miraç Yıldırım İlkokulu)

 

                                                                             Merhaba,

         Ben Gonca ALTAN. Gazi Üniversitesi, İngilizce Öğretmenliği 2007 mezunuyum. Şu anda Ankara Elmadağ Hasanoğlan Şehit Miraç Yıldırım İlkokulu'nda görev yapmaktayım. Mesleğimde 13.yılım. eTwinning platformunda 11 yıldır değişik projelerde yer aldım fakat halen öğreneceğim şeyler olduğunu düşünüyorum. Bu projelerle hem kendimi geliştirme fırsatı buluyorum hem de öğrencilerime faydalı olduğumu düşünüyorum.

                                                                              Hello,

          My name is Goonca ALTAN. I graduated from Gazi University English Language Teaching Department in 2007. I'm working in Şehit Miraç Yıldırım Primary School in Elmadağ,Ankara now. I have been working for 13 years.I have been doing many different projects on eTwinning for 11 years but I still have a lot to learn. I not only have a chance to improve myself  but also I think my students benefit a lot by doing these projects.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar